תנאים
כללי
1. אתר abag.co.il הינו אתר חנות וירטואלית ואתר תדמית המנוהל על ידי חברת א.ר.ט.י רימון שיווק יבוא והפצה בע”מ ח.פ 512276437 (להלן “החברה”).
2. הכתוב בתקנון ובתנאי השימוש באתר זה הינו בלשון זכר למען נוחות בלבד, ומיועד לשני המינים באופן שווה.
3. באתר ABAG רשאים לבצע פעולות בעלי כתובת מגורים בישראל, בני 18 ומעלה, אשר ברשותם כרטיס אשראי בתוקף אשר הונפק במדינת ישראל. המבצע פעולות באתר מצהיר כי הפרטים אשר מסר נכונים ומדוייקים. שימו לב כי מסירת פרטים כוזבים היא עבירה פלילית על פי החוק בישראל, וכל נזק שייגרם בגין מסירת הפרטים הכוזבים יהיה באחריות מוסר הפרטים הנ”ל.
4. בביצוע פעולה באתר הינך מאשר כי הינך עונה לתנאים בסעיף 3 לעיל וכי הינך כשיר מבחינה משפטית לביצוע הפעולה. אנא קיראו את התקנון והתנאים בתשומת לב.
5. הרשמה לאתר abag ורכישה בו יהיו כפופות לתנאי תקנון זה, ולחוקי מדינת ישראל, וכל המבצע הרשמה או רכישה באתר מצהיר למעשה כי קרא את תנאי התקנון ומסכים אליהם כבסיס משפטי וכי לא תהיה לו תביעה או טענה או דרישה כנגד האתר או החברה או מי מעובדיה.
6. הנך רשאי להשתמש באתר החברה וכל הכלול בו לצורך שימוש אישי ופרטי בלבד. אין להעתיק, לשכפל, לפרסם, להעלות, לשלוח בדואר, לשדר, להפיץ או להשתמש בתכנים, בפרסומים ובמידע המופיע באתר לכל מטרה שהיא ובין היתר יצירת עבודות נגזרות, שימוש שיווקי וכל שימוש אחר, מסחרי ובין שאינו מסחרי. זאת לרבות אך מבלי למעט כל שימוש העלול לפגוע בחברה בכל דרך שהיא. זאת ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה.
7. כל זכויות היוצרים והקניין באתר החברה, בשירותים המוצעים בו ובכל תוכן הכלול בהם, הינן של החברה או של צד שלישי שהרשה לחברה להשתמש בהם. אין להעתיק, להפיץ ולהשתמש כמפורט בתנאים אלו.
קישורים חיצוניים מהאתר אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
8. אין הבטחה או עירבון לכך שהמידע באתר אינטרנט זה יהיה עדכני או שלם בכל עת. בנוסף, האתר יכול להכיל אי דיוקים טכניים או טעויות דפוס. החברה אינה מקבלת על עצמה כל אחריות לעדכון מיידי של תכנים שיווקיים ומידע המגיעה מצדדים שלישיים, והיא מתחייבת לעדכן את המידע מייד לכשיתאפשר כדי לשמור על עדכניות המידע, או כדי להבטיח את הדיוק או השלמות של מידע כלשהו שפורסם בהתאם לכך.
אנו משתדלים לתת אינפורמציה מקסימאלית הכוללת מפרטים ותמונות, לנוחיותכם. יש לציין כי התמונות הן להמחשה בלבד.
אנו שואפים להציג מידע עדכני בדבר מוצרינו בכל זמן, אך ייתכן שמוצר מסוים אזל מהמלאי. באחריות הלקוח, המתכוון לבקר באחת מחנויות הרשת בשל פרסום כזה או אחר, לוודא כי המוצר נמצא במלאי באמצעות whatapp במספר : 053-7149348
9. חברת רימון מיישמת מנגנוני הגנה מתקדמים כדי לאבטח את המידע באתר, חדירה למערכות המחשב של האתר או של החברה מהווה עבירה פלילית לפי החוק החל בישראל. עם זאת, ככל מאגר מידע ממוחשב, החברה אינה יכולה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה, ניסיונות לחדירות כאלה, חשיפת מידע או שיבושים והפרעות לפעילות מערכת המשמשות את האתר.
10. הנך מאשר, כי ידוע לך שהחברה עושה את מירב המאמצים להגן על מאגר המידע הממוחשב, אך אין ביכולתה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירה למערכות המחשב ולא תהא לך כל טענה ו/או תלונה במקרה של חדירה למערכות המחשב כאמור. הנך מתחייב כי לא תבצע כל פעולה המיועדת לחדור שלא כדין למחשבי החברה, לסרוק אחר נתיבי גישה או פרצות במערכות מחשב אלה, לפצח את מערכות האבטחה או ההצפנה המגנות על האתר והמידע שבו או לסייע בפעולות כאמור לעיל.
11. חלק מן השימושים באתר ו/או השירותים הניתנים באתר מצריכים הרשמה אשר במסגרתה תידרש למסור פרטים אישיים. על כן, הנך מצהיר בזאת כי הפרטים האישיים אשר נמסרים לחברה נעשים מרצונך החופשי ובהסכמתך. המטרה שלשמה מבוקש המידע הוא דיוור ישיר וקשר עם הלקוח, מתן שירות ללקוחות, ניהול מכירות, שיווק וגיוס לקוחות. המידע הנמסר על ידך כפוף להוראות מדיניות הגנת הפרטיות בתקנון ו/או הדין. החברה תימנע, ככל האפשר, ממסירת מידע לצדדים שלישיים במודע, אלא אם תהיה מחויבת לעשות כן על פי צו שיפוטי ו/או אם תעמוד בפני איום שינקטו כנגדה צעדים משפטיים (פליליים או אזרחיים) בגין פעולות שביצעת באתר. במקרה זה רשאית החברה למסור את פרטיך לצד הטוען כי נפגע ממך ו/או בהתאם להוראות הצו השיפוטי ללא כל הודעה מוקדמת.
קניית מוצרים באתר ואספקתם
12. באתר תוכלו למצוא מידע ולרכוש חלק ניכר מהמוצרים הנמכרים בחנויות רימון מזוודות בפתח תקווה ,הרצליה,ירושלים וראשון לציון . הרכישה מאובטחת בטכנולוגיית ה- SSL.
13. מחיר המוצר המופיע בעמוד המוצר אינו כולל את דמי המשלוח. דמי המשלוח מפורטים בעגלת הקניות לאחר בחירת מוצר לרכישה.
14. לאחר הוספת פריט לסל הקניות ומעבר אל הקופה תתבקש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי לחיוב וכו.
15. הזנת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הקנייה.
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים המדוייקים.
16. בהרשמתך לאתר ו/או ביצוע רכישה באתר הינך מאשר יצירת כרטיס לקוח במאגר הנתונים המאובטח של חברת רימון מזוודות, ושמירת המידע אותו סיפקת אודותיך.
17. התשלום עבור המוצרים באתר יתבצע אך ורק באמצעות מסירת כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין, כמפורט באתר בעת ביצוע ההזמנה. החברה לא תכבד תשלום אחר (למעט במקרים בהם הוסכם מראש עם החברה על תנאי תשלום אחרים).
18. מיד עם סיום תהליך הרכישה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ויבוצע חיוב בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו בטכנולוגית SSL מוצפנת לאחר אישור העיסקה ע”י חברות האשראי. עם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העיסקה אושרה.
19. כל רכישה באתר תהיה כפופה לאישור העסקה והגבייה על ידי חברת כרטיס האשראי.
20. במקרה ופריט שהוזמן אזל מהמלאי, נציג החברה ייצור קשר עם המזמין ויציע חלופות דומות. במידה והמזמין יעדיף לבטל את העסקה, תזוכה העסקה זיכוי מלא.
21. זמן אספקת המוצר הינו עד 14 ימי עסקים, לאחר שהתקבל אישור מחברת האשראי על קיום העסקה (ימי עסקים קרי יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג(.
22. חברת רימון תהיה פטורה מאחריות ולא תהיה לרוכש כל טענה ו/או תביעה נגד החברה בגין עיכובים באספקת מוצרים במקרים בהם יחולו הנסיבות הבאות: נסיבות של כוח עליון, מצבי חירום, נזקי טבע, מלחמה, פעולות איבה, שביתה בדואר ישראל ו/או חברת המשלוחים.
23. חברת רימון תעשה כמיטב יכולתה לקצר את זמני האספקה.
24. ניתן לאסוף את המוצרים שאופן עצמאי באחד מסניפי חנויות רימון, אך זאת רק לאחר תיאום טלפוני וקבלת דואר אלקטרוני המאשר ללקוח לאסוף את הציוד הנרכש תוך ציון הסניף ממנו ניתן לבצע את האיסוף.
25. מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח .
החלפת מוצר
26. ניתן להחליף מוצר עד 14 יום מיום הקניה.
27. את החלפת המוצר יש לתאם מול מחלקת שירות הלקוחות של רימון בווצאפ 053-7149348 או בטלפון 1-700-504-544.
28. לאחר קבלת אישור כתוב בדואר אלקטרוני ממחלקת שירות לקוחות, על הלקוח להגיע באופן פיסי לסניף שסוכם עם ספח הקבלה והמוצר שברצונו להחליף כאשר המוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
ביטול עסקה
29. חברת רימון שומרת לעצמה את הזכות לבטל או שלא לאשר עסקה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי. להלן חלק מהתנאים אשר יכולים לגרור ביטול עסקה:
30. בעת ההרשמה הלקוח העביר במכוון פרטים שגויים
31. הלקוח אינו עומד ו/או הפר את תנאי תקנון זה
32. בוצע מחדל או מעשה הפוגע או אר עלול לפגוע בחברת רימון, או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות עובדיה, ספקיה ולקוחותיה של החברה.
33. בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981, לקוח רשאי לבטל עסקה שנעשתה וזאת לאחר שמולאו התנאים הבאים:
34. ניתן לבטל רכישת מוצר 14 יום מיום קבלת המוצר.
35. הביטול יעשה אך ורק בהודעה בכתב שתשלח בווצאפ האתר או טלפוני .
36. על הלקוח להחזיר את המוצר כשהוא באריזתו המקורית, שלם וללא נזק או פגם מכל סוג שהוא ולא נעשה בו כל שימוש.
37. החזרת המוצר תעשה על חשבון הלקוח לאחד מסניפי רימון, לאחר שההחזרה תואמה מול מחלקת שירות לקוחות ואושרה בדואר אלקטרוני.
38. במידה ועסקה בוטלה לאחר שנשלח המוצר אל הלקוח, ינוכה מסך ההחזר הכספי עלות המשלוח ,בסך 35 ש"ח כולל מע"מ, גם במקרים בהם מוצהר באתר כי המשלוח הוא ללא עלות או משלוח חינם.
וכמו כן יחויב הלקוח בדמי טיפול וביטול בשיעור של 5% אך לא למעלה מ- 100 ש”ח, בהתאם להוראות החוק.
39. במידה ויחליט הלקוח לקבל זיכוי בגין המוצר הוחזר, יהיה רשאי לממשו באחת מחנויות הרשת. מסך הזיכוי תנוכה עלות המשלוח, והלקוח לא יחוייב בדמי טיפול וביטול.
אחריות קניה
40. אחריות כל מוצר בהתאם לאחריות היבואן והיצרנים .
41. ניתן לראות את משך זמן האחריות הניתנת למוצר בעמוד המוצר תחת הקטגוריה של תיאור המוצר.
42. במידה והמידע אינו מופיע, ניתן להתקשר למחלקת שירות הלקוחות לבירור.
43. האחריות אינה כוללת נזקים של חברות תעופה, בלאי טבעי או בלאי הנובע משימוש בלתי סביר במוצר.
שירות הלקוחות של רימון עומד לרשותכם בווצאפ : 053-7149348 או דרך שירות הלקוחות באתר .
נציגנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
מדיניות משלוחים
בעת הזמנת מוצר מהאתר abag.co.il, הנכם יכולים לבחור בין איסוף עצמי של המוצר מאחד מסניפי הרשת, או משלוח עם שליח עד הבית.
איסוף מאחד מסניפי רימון – עד 7 ימי עסקים (מרגע ההודעה שהמוצר ממתין בסניף המבוקש) .
יש לעדכן באיזה סניף תרצו לקבל את המוצר .
יש להמתין עד לקבלת הודעה או אישור טלפוני מנציג שירות של אתר abag.co.il המעדכן כי המוצר ממתין לכם בסניף המבוקש.
לאחר קבלת האישור, ניתן לגשת לסניף בהתאם לשעות הפתיחה המפורטים באתר ולאסוף את המוצר.
שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים
רימון מספקת את שירות “שליח עד הבית” באמצעות חברת שילוח חיצונית- צ’יטה משלוחים. שעות מסירת המשלוחים הן לרוב בין השעות 09:00-17:00. בהתאם, חשוב למלא כתובת משלוח בה אתם זמינים ונמצאים בין שעות אלו.
חברת השילוח תתאם את מועד הגעתה עם הלקוח באמצעות מסרון. לכן, מאוד חשוב לכלול בהזמנה מספר טלפון נייד ליצירת קשר.
זמני המשלוח עם השליח הינם עד 7 ימי עסקים..
החברה אינה נושאת באחריות כלפי הרוכש, על תקלות, איחורים או שיבושים במשלוח של חברת השליחויות.
מחירי וזמני המשלוחים יכולים להשתנות בזמן מבצעים, וכפופים לאופי המבצע ותקופתו.
המחירים המופיעים בעמוד מוצר בשורת "מחיר באתר" אינם כוללים דמי משלוח. מוצרים בעלות 250 ש"ח ומעלה לא יחויבו בדמי משלוח נוספים מעבר למחיר המופיע בשורת "מחיר באתר". מוצרים בעלות 249 ש"ח ומטה יחויבו בדמי משלוח נוספים לפי המוצר. במידה וגולש מזמין יותר ממוצר אחד ולא ניתן להכניס מוצר אחד בשני ולשלוח כחבילה אחת, יחויב המזמין עלות משלוח עבור כל חבילה בנפרד.
במידה והלקוח לא יימצא בכתובת אשר נמסרה בעת ביצוע ההזמנה, חברת השליחויות תבצע למחרת הגעה נוספת. במידה וגם אז לא יימצא הלקוח בכתובת ו/או סיפק כתובת שגויה, יחויב על משלוח חוזר או לחלופין יבצע איסוף עצמי בכתובת שתימסר לו.
ניתן לרכוש מוצרים בסניפי הרשת במחירים המופיעים באתר, וזאת עם הצגת תדפיס פירוטי המוצר ומחירו מהאתר בעת מעמד הקניה. לא ימכרו בחנות מוצרים במחירי האתר ללא הצגת תדפיס זה. במידה ומרגע הדפסת פרטי המוצר ועד להגעתו לחנות שונה המחיר באתר, מחיר הקניה למוצר יהיה המחיר הרשום באתר במעמד הרכישה.
מדיניות החלפות והחזרות
על מנת לבצע החלפה או החזרה של מוצר שנקנה באתר של רשת רימון מזוודות, ניתן לפנות אלינו במייל לציין את מספר ההזמנה, פירוט המוצר אותו תרצו להחזיר ואת סיבת החזרה. אחד מנציגי השירות שלנו, ייצרו עמכם קשר, וישמחו לעזור.
מספר הווצאפ שלנו הוא: 053-7149348
פריטים אשר נקנו במחיר מלא, ניתן לפנות במייל עם בקשה להחזרה או החלפה עד חודש מיום קבלתם.
פריטים אשר נקנו במבצע, ניתן לפנות במייל עם בקשה להחזרה או החלפה עד שבועיים מיום קבלתם.
טרם הפניה, יש לוודא כי לא נעשה שימוש במוצר, שמחוברת אליו התווית / שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו קבלה.
ניתן להחזיר מוצרים תמורת החזר כספי בתנאי שהם הגיעו אלינו בחזרה עד שבועיים מיום קבלתם, ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
החזר כספי יינתן אך ורק אם לא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית.
החזר כספי / החלפה יבוצעו עד 7 ימי עסקים מיום הגעת המוצר חזרה אלינו.
לא יינתן זיכוי או החזר כספי בגין דמי משלוח.
זכויות האתר
1. על האתר זכות לשנות את תקנון האתר ללא הודעה מוקדמת, ובלבד שהאתר פרסם את התקנון המעודכן באתר. ניתן לצפות בתנאי התקנון המעודכנים מעת לעת, על ידי לחיצה על הקישור "תקנון" בדף הבית באתר.
2. האתר הינו אתר דינאמי ורשאי לערוך שינויים באתר, לרבות להסיר ו/או להוסיף מוצרים ולשנות מחירים לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
3. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל.
4. כל המחירים באתר הינם בשקלים וכוללים מע"מ כחוק.
5. משלוחים ייעשו לכל חלקי הארץ וכפופים לתנאי המשלוח בחברת "צ'יטה" ו/או חברת שליחויות חלופית. תתכנה תוספות תשלום למשלוח חריג, או בגין משלוח לאזור שלא נכלל באזורי המשלוח הרגילים של חברת השליחויות. הכל, בכפוף למתן הודעה מראש ללקוח.
6. בנושא משלוח לאזורים מיוחדים, צרו עימנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.
7. על אף האמור בתקנון זה, במקרה של גורמים ו/או אירועים שלא בשליטת האתר, ובכלל זה, ככל שתיגרמנה תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפוניה ו/או במקרה של פעולות איבה ו/או מקרה חירום ו/או כוח עליון אחר, יתכנו שינויים במועדים המפורטים בתקנון זה והאתר לא יהיה אחראי בגין כל נזק אשר ייגרם ללקוח בגין איחור כאמור, ככל שייגרם.