תיקון כבודה לאחר טיסה
חברת רימון מזוודות , מספקת שירות תיקונים או החלפת כבודה עבור נוסעים שכבודתם ניזוקה במהלך טיסתם לחו”ל או בחזרה לארץ.
סוגי הכבודה אשר ניתנת לתיקון או החלפה-
מזוודות, טרולי, תיקי נסיעות, דאפלים , עגלות תינוק, טיולונים, כסאות ("סל קל”) ומושבי ילדים ותינוקות.
לאחר הטיסה, במעמד קבלת הכבודה מהמסוע בנמל התעופה, נוסע שכבודתו ניזוקה נדרש לפנות אל דלפק חברת התעופה שאיתה טס
ולדווח על הנזק עוד לפני צאתו משדה התעופה, כדי שיוכל למלא דו”ח על הנזק שנגרם לציוד שלו.
לאחר מכן, חברת התעופה מפנה את הנוסע לאחד מסניפי רימון מזוודות או חברה אחרת איתה יש לה הסכם לטיפול בנזק .
אין צורך בתיאום הגעה מראש, ניתן להגיע בכל שעות פעילות הסניפים .
בהגעה לסניף, יש להציג דו”ח נזק מקורי מטעם חברת התעופה ואת הכבודה שניזוקה המתוארת בדו”ח עם תג מהטיסה.
במקרים בהם ניתן לתקן את הכבודה, היא תועבר למעבדת התיקונים של רימון לתיקון ותוחזר לסניף השולח במצב תקין, נציג הסניף יצור קשר עם הלקוח בSMS או בשיחת טלפון.
במסגרת התיקון, רימון מזוודות תפעל על מנת לשמור במידת האפשר על הקו העיצובי של הכבודה ותשתדל לעשות שימוש באותם החומרים/צבעים ככל שיתאפשר.
כמו כן, במידה ובמהלך הליך התיקון יתברר כי הכבודה אינה ניתנת לתיקון, יוזמן הנוסע לאחת מחנויות רימון לצורך החלפתה באחרת עפ"י תנאי חברת התעופה .
במקרה בו הנוסע לא יהיה שבע רצון מהצבע ו/או המותג ו/או כל פרט אחר שאינו מהווה התחייבות מפורשת של רימון מזוודות, יופנה הנוסע אל חברת התעופה להמשך טיפול.
חברת רימון מזוודות נותנת אחריות על תיקון למשך שלושה חודשים.
נזקים נפוצים
מה תיקונים כוללים ?
תיקון פרימה באמצעות תפירה , שברים בטכנולוגיה ייחודית, תיקון ראשי רכסן ורוכסנים שניזוקו או נתלשו , החלפת או שיפוץ מנגנון וגלגלים.
שבר או קרע בגוף המזוודה – לכן, ברכישת מזוודה קשיחה חשוב מאוד לברר מאיזה חומר המזוודה מיוצרת.
חשוב לדעת שמזוודות קשיחות מיוצרות מחומרי פלסטיק לרוב פוליקרבונט, פוליפרופילן CURV וABS .
צרו קשר בווצאפ החברה למידע נוסף.
|